Februarski PurityBox

фебруар 15, 2016 0 Comments


Ljubav je u vazduhu! Bar tako kažu :) Iz tog razloga, ovomesečni Puritybox je pun ružičastih, cvetnih i srcastih stvarčica. Istina je da je Valentinovo prošlo, ali još uvek nije kasno da se počastite. Za ovomesečnu kutiju treba izdvojiti 500 din više, odnosno 1900 din ali za razliku od prethodnih kutija gde se dobijalo 1-2 full-size proizvoda, ovog meseca dobijate čak 4! I to ne bilo kakva:

  • Nikel ružina kupka za lice i telo, 200 ml
  • Nikel odstranjivač šminke oko očiju sa ružom, 100 ml
  • Angel Therapy maska za kosu - makademija i med, 300 ml
  • MayaM Botanical Cosmetics balzam za usne

Plus!
  • Nikel Royal Body mleko za telo sa matičnim mlečom [uzorak] 30 ml
  • Lumika Candels plutajuća sveća
  • Škrabac Valentine bedž
  • Flower House with love vaučer u vrednosti od 1500 din

Ali ne, to nije sve! Kao iznenađenje dobijate:
  • Givenchy Dahlia Divin parfem [uzorak] 1 ml
  • Vaučer za salon La Bellazze u vrednosti od 3000 din

Nažalost, vaučere za FlowerHouse i La Bellazze neću biti u mogućnosti da iskoristim pošto nisam iz Beograda i zbog toga sam veoma tužna :(

A sad nešto više o proizvodima....


Nikel ružina kupka za lice i telo

Za mene su umivalice poput čokolade... moram ih sve probati! Pogotovo ako su na bazi prirodnih sastojaka, poput ove. Sadrži ružinu vodu, ulje badema i pasje ruže (puna lista sastojaka je ovde). Ima polu-intenzivan miris ruže koji ostaje na koži, što mi se ne sviđa preterano pošto imam osetljivu kožu i bojim se da mi ne izazove iritaciju. Slabo se peni ali se opet oseća prilikom nanošenja. Nisam pokušala skinuti šminku s njom tako da ne znam kako bi se pokazala na tom polju, ali je odlična za umivanje i skidanje nečistoća pred spavanje. Koža je nakon pranja nežna i baršunasta i mene je osvojila! :) Baš uživam da je koristim.
Sem za lice, može se koristiti za pranje kose ali mi je previše žao da je trošim za to.
Cena joj je 1300 din. Rok nakon otvaranja joj je 6 meseci.

Nikel odstranjivač šminke s očiju

Dok ja nisam skontala kako se koristi ovo čudo... Pod jedan, nigde na pakovanju ne piše kako se koristi, kao drugo, trebala sam pretpostaviti da je u pitanju dvofazno sredstvo, pošto, kao što sam malo pre navela, nigde na pakovanju ne piše! Zašto??! To je najosnovnija informacija koje MORA da stoji na proizvodu... Ok, promućkam ja njega i čekam da krene napolje. I čekam. Čekam... još uvek čekam! Treba bocu energično tresti kako bi krenuo proizvod ali tako više kapljica padne pored vate nego na nju. Šminku s očiju ok skida ali ništa revolucionarno. Maskaru ne može samostalno da skine i često je samo razmaže po kapku tako da svakako moram oprati lice gelom i tako gubi svoj smisao. Pored ružine vode sadrži ricinusovo ulje koje je odlično za negu trepavica, što je svakako veliki plus. Ok mi je ovako kada imam vremena ali radije ću oprati lice gelom - em je brže em daleko više šminke skine, a ostatke šminke lako ću skinuti sa par kapi ricinusovog ulja. Moj predlog za Nikel je da naprave veći otvor jer se ovako samo baca proizvod.
Cena odstranjivača je 1890 din i traje 6 meseci nakon otvaranja.

Nikel Royal Body mleko za telo

Kako mi je koža nogu suva, poprilično sam se radovala isprobavanju ovog mleka. Sadrži bademovo ulje, grejp, karite maslac, lecitin, matičnu mleč, narandžu i suncokretovo ulje. Punu listu sastojaka nažalost nisam mogla naći. Miris joj je jako prijatan, najviše osećam narandžu. Lako se razmazuje i brzo upija. Nanela sam je nakon brijanja i moram reći da me je koža peckala jedno vreme, što mi se inače nije dešavalo... Posle se peckanje povuklo tako da nije strašno. Ne ostavlja masan i lepljiv osećaj. Koža mi je ostala nežna i dva dana nakon nanošenja što je odlično. Vrlo sam zadovoljna ovim mlekom :)
Cena full-size proizvoda za 200 ml je 2863 din, a trenutno se nalazi na popustu i može se nabaviti za 2004 din na sajtu PurityBox.

Angel Therapy maska za kosu

I ovom proizvodu sam se jako radovala jer mi je kosa na krajevima suva, lomi se i cveta pa je užaš rasčešljavati bez balzama ili ulja. Maska je namenjena za potpunu regeneraciju oštećene kose i sadrži 100% prirodna ulja. Na pakovanju piše da je na bazi meda, ulja makademije i biljnih ekstrakata, a tu je i puna lista sastojaka. Sadrži još koprivu i kamilicu. Što se same maske tiče, svetlo žute je boje i mirisom zaista podseća na med. Nanosi se na opranu, vlažnu kosu i treba da odstoji 10 minuta nakon čega se ispira. Kosa mi je bila prilično zamršena kada sam je prala ali prilikom sušenja se jako lako odmrsila što me je veoma prijatno iznenadilo. Kosa mi je bila lepršava, prilično blizu kao posle frizera. Sve u svemu, maska je skroz dobra, ne masti dodatno kosu i ne otežava je. Videću kako će se vremenom pokazati.

Cena maske je 750 din. Rok trajanja je 2 godine od datuma proizvodnje.

ISPRAVKA: Recenziju ove maske sam korigovala nakon što mi se javila devojka iz Angel Therapy tima i ukazala mi na greške. Pogrešno sam prepisala listu sastojaka i tvdila da se u maski ne nalazi med i makademija (Mel je med, a red u kojem je bilo navedeno ulje makademije sam slučajno preskočila). Izvinjavam se na grešci.



Pošto su sitnice u pitanju, rećiću po nekoliko rečenica o svakom komadu.
Dahlia Divin od Givenchy zaista odlično miriše. Ne znam kako bi vam opisala miris pošto nisam stručna u tome ali mogu reći da je toplije note i podseća me na parfeme koje je moja mama koristila u svojoj mladosti, tako da vraća neka lepa sećanja :) Miris je negde na granici sa jakim, pa bih vam preporučila da se ograničite na jedno, maks dva špricanja. Nažalost, moj uzorak je polu-pokvaren i neće baš da prska tako da neću biti u mogućnost da ga iskoristim do kraja...
Lumica Candles plutajuća sveća u obliku srca je preslatka. Nadala sam se da će imati neki miris ali je nema. Takođe, nisam mogla naći nikakav info o proizvođaču tako da ako neko zna više, neka me slobodno prosvetli (no pun intended).
Tu je i Škarabac bedž sa simpatičnim natpisom. Imaju baš puno zanimljivih stvarčica pa vam preporučujem da ih pogledate na njihovoj FB strani.
I na kraju MayaM Botanical Cosmetics balzam za usne. Nisam se do sada srela sa njihovom kozmetikom ali sudeći po njihovoj FB strani imaju baš raznolik asortiman proizvoda. Ne znam šta se od sastojaka nalazi u ovom preslatkom balzamu ali mu je miris božanstven! Miriše na kolačiće od kokosa, i naprosto mi dođe da ga smažem. Srećom pa nema ukus :D Po strukturi me podseća na grožđanu mast ali je malo gušći. Lepo se razmazuje i nije lepljiv. Videćemo kako neguje ali sam miris je bio dovoljan da me osvoji.


Još jedna odličan box :) Sva se čudim kako im je sve stalo u tu kutijicu. Prezadovoljna sam pojedinim proizvodima i nestrpljivo očekujem objavu proizvoda za sledeći mesec. Ovaj box još uvek možete naručiti (ne znam do kada) tako da požurite! Nećete se pokajati, pogotovo ako ste ljubitelj prirodne kozmetike i volite isprobavati nove stvari :)

Do sledeće recenzije,
Aleksandra