Kanta #5 - Balea, Eucerin, Alverde, Aura, Diva, Aldo Vandini

август 31, 2016 0 Comments


U ovom postu vam predstavljam 8 potrošenih proizvoda, neki su prvi put isprobani, a neki su stari i novi favoriti. Pa hajmo na brze recenzije.

In this post I'll be introducing you to 8 used up (empty) products, some of them I tried for the first time, some of them are old and new favorites. So lets get to it.
 

Pre nekoliko meseci me uhvatila neka neopisiva želja za maskama za lice, iako sam obećala sebi da ću negu lica svesti na samo neophodno kako bih možda smirila lice. Ali eto, na kraju sam kupila jedno 10 maski i još mi 5 stoje u fioci :D ali ja i dalje kupujem nove maske...

A few months ago I got an indescribable desire for face masks, even though I promised myself I'll minimize my face care in hopes it will clear my skin. In the end I bought about 10 masks and I still have 5 in my drawer :D and still I continue to buy masks...

Aldo Vandini Deep Cleansing Mask 2x7.5 ml

Ovo je maska za dubinsko čišćenje lica, sadrži morsku zemlju, bogata je mineralima, uklanja mrtve ćelije kože i hidrira. To oni kažu. Ne znam da li su ikad ikoga morske/blatne/glinene maske hidrirale pošto se kod mene dobije suprotan efekat i takav je i bio sa ovom. Maska je loše konzistencije jer se tečnost odvojila od kremaste mase i vrlo je neugodno bilo za nanošenje. Brzo se osušila, a zatezacije kože nakon ispiranje je bilo očekivano. Piše da je pakovanje dovoljno za dva nanošenja ali ja sam uspela da je 4-5 puta iskoristim. U suštini, najviše mi je zasmetalo zatezanje kože i njeno isušivanje tako da je više neću uzeti. Postoji mnogo bolja i jeftinija (Schaebens) o kojoj sam ukratko pisala u prethodnom kanta-postu i nju preporučujem.
Cena oko 220 RSD.

This is a deep cleansing mask. It contains sea mud, it's rich with minerals, removes dead skin cells and hydrates. That's what they say. I don't know if anybody found sea/mud/clay masks hydrating because with me they achieve the opposite effect, just like this one. The mask has a very bad consistency because the liquid separated from the creamy part of the mask and so it was hard to apply. It dried quickly, it left my skin feeling tight, which was expected. It says on the package that it's enough for two applications, but I got about 4-5 out of it. The worst part was the tight and dry feeling it left so I won't be buying it again. There is a much better and cheaper mask from Schaebens that I wrote about in a previous post and that's the one I recommend.
Price around 1.8 eur.

Balea Lavendel Mousse Maske - maska za lice lavanda mus 2x8 ml

Ova maska je limitirano izdanje ali se još uvek može naći u DM-u. Vrlo je zanimljive konzistencije, ništa slično ovoj maski nisam probala. Stvarno je kao mus - baš gusta i penasta. Miris zaista podseća na lavandu tako da je ova maska odlična za opuštanje. Sadrži ulje lavande, prirodno bademovo ulje, nezasićene masne kiseline koje regenerišu kožu, ši puter i pantenol. Maska se na kraju samo ukloni maramicom, ne ispira se ali sam je ipak morala pošto ne podnosim bilo kakav osećaj na koži. Kožu ostavlja nežnom i mekom pa ako vam je potreban quick-fix, ovo je maska za vas.
Cena 100 RSD

This mask is marked as limited edition but you can still find it in DM. It has a very interesting consistency, I've never tried anything similar. It really is like a mousse - very thick and foamy. It does smell like lavander which makes it a very relaxing mask. It contains lavander oil, natural almond oil, unsaturated fatty acids that regenerate the skin, shea butter and panthenol. The mask is removed with a cloth, it doesn't need to be washed away but I did anyway because I don't like any feeling on my skin. The skin is left feeling gentle and soft, so if your skin needs a quick-fix, this mask will do.
Price 0.8 eur.


Eucerin definitivno postaje moj omiljen brend za negu lica. Sve do sada što sam probala od njih me je oduševilo. O sva tri proizvoda sam pisala recenzije tako da neću previše detaljisati, a linkove do njih ćete naći u pojedinačnom opisu proizvoda.

Eucerin is definitely becoming my favorite skin care brand. Everything I tried from them I liked. I wrote about all three products so I won't be talking much about details. You'll find the links to the posts in their description.

Eucerin DermatoCLEAN tonik, 200 ml

O njemu sam pisala u postu početkom godine [ovde] i dalje stoji kao moj omiljen tonik. Ne sadrži alkohol, parabene, boje, parfeme i anjonske surfaktante. Odličan je za osetljivu kožu, bilo da je suva ili masna. Moja koža je problematična, osetljiva i mešovita. Nije mi dodatno mastio lice, lepo je hidrirao i osvežavao. Jedina mana mu je što nije u sprej formi.
Cena mu se kreće od 700 do 850 RSD, zavisno od apoteke.

I wrote about this toner at the beginning of this year [here] and it's still my favorite toner. It's free from alcohol, parabens, colorants, perfume and anionic surfactants. It's perfect for sensitive skin, dry and oily. My skin is problematic, sensitive and combinational. It didn't make my skin more oily, it hydrated and refreshed. It's only downside is that it's not in a spray form.
Price around 6.8 euros.

Eucerin DermoPURIFYER aktivna noćna krema, 50 ml

Ova krema zajedno sa aktivnim koncentratom iz iste linije je bila pravo otkriće za mene. Njih dvoje su mi smirili lice za samo dve nedelje i nije čudo što su mi postali holy grail proizvodi. O ovoj kremi i koncentratu sam pisala u ovom postu i ako se poput mene mučite sa bubuljicama onda vam toplo preporučujem da pročitate sve u detalje. Nakon dve tube ove kreme i koncentrata odlučila sam da ipak probam nešto novo ali čini mi se da mi ništa toliko ne pomaže kao njihov duet.
Cena 1467-1800 RSD.

This night cream with the active concentrate from the same line were a big discovery for me. They calmed my skin in just two weeks so it's no wonder they became my holy grail. I wrote about this cream and concentrate in this post, and if you're like me, struggling with pimples then I highly recommend you read it. After emptying two tubes of the night cream and concentrate I decided to try something new but nothing helps as much as they do.
Price 12-14.5 eur. 

Eucerin Sun Gel-Creme Oil Control SPF 30, 50 ml

Dugo sam tragala za kremom koja će se u potpunosti upiti i neće mi mastiti lice i konačno sam je našla. Ova gel krema se jako brzo upija i bukvalno posle minut ispari ostavljajući kožu suvu kao da kreme ni nema. Savršena je. Ovo je krema koju ću iznova kupovati dok god je budu proizvodili. Pisala sam o njoj ovde.

I searched for a good day cream that will sink into skin completely and not make my skin oilyer and I finaly found it.  This gel-cream sinks quickly into the skin and after a minute it vanishes leaving the skin dry like it doesn't have anything on. It's perfect. I'll continue to buy this cream until they stop producing it. I wrote about it here.


Diva prirodna kozmetika, Sheer Velvet kremasti piling za telo, 120 ml

Još jedan holy grail proizvod. Nema ništa lepše i mirišljavije od ovog pilinga! Baziran je na ši i kakao puteru, avokadovom, bademovom i maslinovom ulju, a za piling su zaslužni fino mleven vulkanski prah, fino mlevene ljuske oraha, i semenke jagoda. Mmmm mmm mmm! Kožu čini predivnom i uopšte je ne ostavlja masnom. Moje oduševljenje ćete najbolje razumeti ako pročitate post u koje sam ga recenzirala :)
Cena 450 RSD.

Alverde Lippen Balsam Cranberry Kirsche, balzam za usne s brusnicom i trešnjom, 4.8 g

Alverde balzami su mi omiljeni. Probala sam sa nevenom i ovu s brusnicom. Oba su odlična, dugotrajna su i hidriraju. Ovaj s brusnicom mi je omiljen jer je malo lakši za nanošenje od onog s nevenom, predivno miriše i ostavlja blagu crvenkastu boju usnama. Evo već dve godine nisam imala suve usne :)
Cena ~110 RSD

Alverde lip balms are my favorite. I tried the one with calendula and this with cranberries and cherries. Both are excellent, they last a long time and they hydrate. My favorite is this one with cranberries because it's easier to apply than the calendula one, it has a lovely scent and leaves the lips a little bit red. It's been two years since my lips were dry :)
Price 0.9 eur. 

Aura Correct Me tečni korektor, 7 ml

Nećete mi verovati, ali i ovo mi je omiljen proizvod :D Ovaj korektor je ooodličan. Pristupačne cene, super prekriva i prirodno izgleda. Upravo trošim treći i takođe ne planiram da ga menjam. Pisala sam o njemu ovde pa navalite ;)
Cena oko 400-430 RSD.

Do sledeće recenzije,
Aleksandra